Boginfo

  
 
Museum Tusculanums Forlag bruger cookies for at huske dine indstillinger. Ved at bruge sitet accepterer du dette. Accepter cookies
 


Steiner, Barbara (red.)
The Captured Museum

2011, 168 s., hft.
Illustreret
ISBN 978-87-635-3728-5



Vejl. pris220 DKK  34 $  30 €  26 £
Onlinepris176 DKK  27 $  24 €  21 £


I kommission for Jovis Verlag

Carte Blanche (CB), a two-year research project by the Galerie für Zeitgenössische Kunst (2008–10) offers its exhibition space to private initiatives — i.e., collectors, businesses, or commercial galleries. This book analyses the contributions made by private initiatives and places them in a wider context of art theory dating back to the 19th century. Reflections on the changing relations of art and commerce, on museum history, or shifts in the balance of public and private form the framework into which CB, an often provocative project, is embedded.

 
Emneområde | Kunst og kunsthistorie |
Emneord | Billedkunst |
Specifikt emneord | Installationskunst | Skulptur | Udstillinger |
Land | Tyskland |
By m.v. | Leipzig |
Periode | 21. årh. |
Sprog | Engelsk |

Samtlige udgivelser på forlaget med -

Barbara Steiner som redaktør

Creative Infidelities
2016, ISBN 978-87-635-4553-2, indb
Negotiating Spaces
2010, ISBN 978-87-635-3675-2, hft
Otto Zitko
2008, ISBN 978-87-635-3778-0, indb
 






Museum Tusculanums ForlagRådhusvej 192920 Charlottenlund
Tlf. 3234 1414info@mtp.dk
CVR: 8876 8418

Bank: Danske Bank, 1092 København KBIC: DABADKKK
Reg.nr.: 1551Kontonr.: 000 5252 520IBAN: DK98 3000 000 5252520

www.mtp.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbrugerhotline, når du handler hos os.

©2004–2020 Museum Tusculanums Forlag. Alle rettigheder forbeholdes. Ved brug af dette site anerkender og accepterer du, at indholdet på dette site tilhører MTF eller tredjemand fra hvem MTF afleder sine rettigheder, samt at indholdet er ophavsretligt beskyttet og ikke må anvendes uden forudgående skriftlig samtykke fra MTF. Du anerkender og accepterer yderligere, at varemærker, kendetegn, varenavne, logoer og produkter vist på dette site, er beskyttet og ikke må anvendes uden forudgående skriftligt samtykke fra MTF.


Handelsbetingelser Juridiske betingelser Behandling af personlige oplysninger