Boginfo

  
 
Museum Tusculanums Forlag bruger cookies for at huske dine indstillinger. Ved at bruge sitet accepterer du dette. Accepter cookies
 
Bookmark and Share      Nyhedsbrev   Print siden  

Löfgren, Orvar & Richard Wilk (red.)
Ethnologia Europaea vol. 35

2005, 164 s., e-publikation
Illustrated
ISBN 978-87-635-0705-9
Tidsskrift: Ethnologia Europaea
ISSN 1604-3030



 Se udvalgte sider

 Indholdsfortegnelse

▼ e-Tidsskriftsartikler
▼ Pressen skrev
▼ Din mening

Fås også som trykt tidsskrift


 
Emneområde | Antropologi og etnologi |
Emneord | Essay | Metaforik |
Verdensdel m.v. | Europa |
Sprog | Engelsk |


e-Tidsskriftsartikler

The Cream Effect s. 15-18

Ger, Güliz
Warming s. 19-22



Åkesson, Lynn
Wasting s. 39-45













O'Dell, Tom
Backdrafts s. 113-118


Willim, Robert
Menuing s. 125-129




Pyburn, K. Anne
Sanchismo s. 149-152


Pressen skrev
Meant neither as normative description nor as a manual for the future, the book suggest alternative ways of looking at culture, as well as alternative aspects of culture to look at, thereby opening up a necessary and, som might argue, long overdue debate.[]...this reviewer hopes very much that its contributors will join the panels and workshops at the 2008 conference of the Societé Internationale d´Ethnologie et de Folklore in their endeavour of 'liberating the ethnological imagination'.
Ullrich Kockel, Ethnologia Scandinavica, vol. 37, 2007


Indlæg offentliggøres med navn og e-mail. Forlaget forbeholder sig ret til at redigere og udelade indlæg.




Museum Tusculanums ForlagRådhusvej 192920 Charlottenlund
Tlf. 3234 1414info@mtp.dk
CVR: 8876 8418

Bank: Danske Bank, 1092 København KBIC: DABADKKK
Reg.nr.: 1551Kontonr.: 000 5252 520IBAN: DK98 3000 000 5252520

www.mtp.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbrugerhotline, når du handler hos os.

©2004–2020 Museum Tusculanums Forlag. Alle rettigheder forbeholdes. Ved brug af dette site anerkender og accepterer du, at indholdet på dette site tilhører MTF eller tredjemand fra hvem MTF afleder sine rettigheder, samt at indholdet er ophavsretligt beskyttet og ikke må anvendes uden forudgående skriftlig samtykke fra MTF. Du anerkender og accepterer yderligere, at varemærker, kendetegn, varenavne, logoer og produkter vist på dette site, er beskyttet og ikke må anvendes uden forudgående skriftligt samtykke fra MTF.


Handelsbetingelser Juridiske betingelser Behandling af personlige oplysninger